yallwe

  • ۰
  • ۰

عنوتن مقاله:Internet service provider

عنوتن مقاله:Internet service provider

مشخصات فایل

عنوتن مقاله:Internet service provider

عنوتن مقاله: ارائه دهنده خدمات اینترنت

قالب بندی: word

تعداد صفحات:42

دو زبانه

زبان: فارسی

زبان : لاتین

محتویات

Internet service provider

ISP connection s

How ISPs connect to the Internet

Virtual ISP

ISP Connection

Contents

[edit] Overview

[edit] Technology

[edit] Multilinking Modems

[edit] Dual Analog Lines

[edit] ISDN

[edit] T-1/DS-1

[edit] Wired Ethernet

[edit] Rural broadband

[edit] Satellite Internet

[edit] Cellular Broadband

[edit] Remote DSL

[edit] DSL repeater

[edit] Power-line Internet

[edit] Wireless ISP

[edit] iBlast

[edit] WorldSpace

[edit] Broadband worldwide

Internet service provider

An Internet service provider (abbr. ISP, also called Internet access provider or IAP) is a business or organization that provides to consumers access to the Internet and related services. In the past, most ISPs were run by the phone companies. Now, ISPs can be started by just about any individual or group with sufficient money and expertise. In addition to Internet access via various technologies such as dial-up and DSL, they may provide a combination of services including Internet transit, domain name registration and hosting, web hosting, and colocation.

ISP connection s

ISPs employ a range of technologies to enable consumers to connect to their network. For "home users", the most popular s include dial-up, DSL (typically ADSL), Broadband wireless access, Cable modem, and ISDN (typically BRI). For customers who have more demanding requirements, such as medium-to-large businesses, or other ISPs, DSL (often SHDSL or ADSL), Ethernet, Metro Ethernet, Gigabit Ethernet, Frame Relay, ISDN (BRI or PRI), ATM, satellite Internet access and SONET are more likely. With the increasing popularity of downloading music and online video and the general demand for faster page loads, higher bandwidth connections are becoming more popular.

How ISPs connect to the Internet

Just as their customers pay them for Internet access, ISPs themselves pay upstream ISPs for Internet access. In the simplest case, a single connection is established to an upstream ISP using one of the technologies described above, and the ISP uses this connection to send or receive any data to or from parts of the Internet beyond its own network; in turn, the upstream ISP uses its own upstream connection, or connections to its other customers (usually other ISPs) to allow the data to travel from source to destination.

In reality, the situation is often more complicated. For example, ISPs with more than one Point of Presence (PoP) may have separate connections to an upstream ISP at multiple PoPs, or they may be customers of multiple upstream ISPs and have connections to each one at one or more of their PoPs. ISPs may engage in peering, where multiple ISPs interconnect with one another at a peering point or Internet exchange point (IX), allowing the routing of data between their networks, without charging one another for that data - data that would otherwise have passed through their upstream ISPs, incurring charges from the upstream ISP. ISPs who require no upstream, and have only customers and/or peers, are called Tier 1 ISPs, indicating their status as ISPs at the top of the Internet hierarchy. Routers, switches, Internet routing protocols, and the expertise of network administrators all have a role to play in ensuring that data follows the best available route and that ISPs can "see" one another on the Internet.

= = == == = = = = == = = = = = = == = = = = =

ارائه دهنده خدمات اینترنت

گزینه های اتصال ISP

یک ISP چیست ؟

اتصال ISP

ISP dial up

اینترنت با پهنای باند

مزایای DSL

معایب DSL

اینترنت بیسیم

اینترنت کابلی

مزایای اینترنت کابلی

اینترنت IDSN

و . . .

ارائه دهنده خدمات اینترنت

یک ارائه دهنده سرویس اینترنت (به طور اختصار ISP که به آن ارائه دهنده دسترسی به اینترنت یا IAP نیز می گویند ) یک شرکت یا سازمانی است که دسترسی مشتریان را به اینترنت و خدمات مربوط به آن فراهم می کند . در گذشته بیشتر ISP ها بوسیه شرکتهای تلفن کار می کردند . اینک ISP ها می توانند بوسیله هر فرد یا گروهی که دارای پول و تجربه کافی هستند شروع شوند . علاوه بر دسترسی به اینترنت از طریق انواع تکنولوژی های مختلف همانند شماره گیری و DSL آنها ترکیبی از خدمات شامل ارسال اینترنتی ثبت نام دومین و هاستینگ ، میزبانی وب ، و Collocation را نیز ممکن است ارائه دهند .

گزینه های اتصال ISP :

ISP ها از انواع تکنولوژیها برای قادر ساختن مشتریان در ارتباط به شبکه اشان استفاده می کنند برای کاربران خانگی عمومی ترین گزینه شامل شماره گیری DSL ( بطور عمومی ADSL ) دسترسی بی سیم پهنای باند ف مودم کابلی و ISDN (بطور عمومی BRI) می باشد . برای مشتریان که نیازهای بیشتری دارند ، همانند شرکت متوسط بزرگ یا سایر ISP ها ، DSL (اغلب HDSL یا ADSL) اترنت ، مترواترنت ، اترنت ، گیگابایت ، فریم رله ATM , (PRI BRI)IDSN دسترسی به اینترنت از طریق ماهواره و SONET عمومی تر است . با افزایش عمومی شدن دانلود موسیقی و تصاویر آنلاین و تقاضای عمومی برای بارگذاری سریعتر صفحات اتصالات با پهنای باند بزرگتر نیز عمومی شده است . ISP ها چگونه به اینترنت متصل می شوند .

همانند مشتریان که برای دسترسی به اینترنت پول پرداخت کنند ، خود ISP ها هم به ISP های رده بالاتر برای دسترسی به اینترنت پول پرداخت می کنند . در ساده ترین حالت یک اتصال واحد به یک ISP رده بالاتر با استفاده از یکی از تکنولوژی های توضیح داده شده در بالا برقرار می شود و ISP از این اتصال برای فرستادن و دریافت هر گونه اطلاعات به یا از بخشهای از اینترنت در شبکه خود استفاده می کند . به همین ترتیب ISP رده بالاتر از یک اتصال بالاتر خود استفاده می کند یا به سایر مشتریان (معمولا سایر ISP ها ) متصل می شود تا امکان حرکت اطلاعات را از منبع تا مقصد فراهم کند .

در واقع وضعیت اغلب بسیار پیچیده است . برای مثال ISP هایی با بیش از یک نقطه حضور (POP) می توانند اتصالات جداگانه ای برای یک ISP بالاتر در POP های چندگانه داشته باشند یا اینکه آنها مشتریانی از ISP های بالاتر چند گانه باشند و اتصالاتی را برای هر کدام از POP ها دارند . ISP ها می توانند به صورت PEERING باشند که در آن ISP های مختلف از طریق یک نقطه peering یا نقطه مبادله اینترنتی (IX) به یکدیگر متصل شوند و اجازه دهند اطلاعات بین شبکه خودشان بدون هیچ گونه هزینه ای نسبت به سایر اطلاعات مسیر یابی می شوند معمولا برای اطلاعاتی که بایستی به ISP های بالاتر منتقل شوند از طرف ISP بالاتر هزینه ای اعمال می شود . ISP هایی که نیازی به رده بالاتر ندارند و فقط دارای مشتری و یا peer ها هستند را ISP ، Tier می گویند که نشان دهنده آن است که ISP ها در رده سلسله مراتب اینترنت قرار دارند . روتور ها ، سوئیچها ، پروتکلهای مسیریابی اینترنت در مدیران با تجربه شبکه همگی برای اطمینان از اینکه اطلاعاتی بهترین مسیر در دسترس را دنبال می کنند و ISP های می توانند یکدیگر را در اینترنت ببیند دارای نقش هستند .

ISP واقعی : یک ISP واقعی (VISP)خدمات را از یک ISP دیگر (که برخی اوقات یک ISP عمده فروش یا مفهومی مشابه با این نامیده می شود ) خریداری می کند تا به مشتریان SVISP اجازه دسترسی به اینترنت را از طریق یک یا چند نقطه حضور (POP) که مالک شده اند یا بوسیله ISP عمده فروش اداره می شوند را فراهم کنند . برای ارائه از این نوع خدمت مدلهای مختلفی وجود دارد ، برای مثال ISP عمده فروش می تواند دسترسی به شبکه را از طریق مودم شماره گیری POP ها یا DSLAM های نصب شده در مراکز تلفن برای کاربران انتهای فراهم آورند و ترافیک کاربر نهایی را مسیر یابی سوئیچ و یا تونل به سمت شبکه VISP نماید در برخی شرایط آنها می توانند ترافیک را به سمت مقصد خودشان مسیر یابی کنند . در مدل دیگر VISP هیچ ترافیکی را مسیریابی نمی کند و فقط نیاز به ارائه عملیات AAA (شناسایی تایید و حسابداری ) همانند هر خدمت با ارزش افزوده همانند ایمیل یا میزبانی وب دارد . چنین ISP می تواند از POP ها ی خود برای ارائه یک خدمت و از یک مدل VISP برای ارائه خدمت دیگر یا از ترکیبی از هر دو برای ارائه یک خدمت در مناطق مختلف استفاده می کند . سرویس ارائه شده بوسیله ISP عمده فروش در یک مدل VISP با آنچه که بوسیله ISP بالاتر ارائه می شود حتی در برخی حالات که هر دو در یک شرکت قرار گرفته اند متفاوت است . آنکه مقدم است اتصال را از کاربر فرضی نهایی به اینترنت یا به کاربر نهایی ISP برقرار می کند و آنکه موخر است اتصال از کاربر نهایی ISP به تمامی یا بخشی از بقیه اینترنت متصل می کند .

یک VISP می تواند ترجیح دهد که یک خدمت کاملا خودکار White label را برای هر فردی بدون هیچ هزینه یا حداقل هزینه برای راه اندازی ارائه دهد . ISP واقعی خدمتی را که از طریق تلفن باعث کسب در آمد می شود را ارائه می دهد . ISP واقعی خدمتی را که از طریق تلفن باعث کسب در آمد می شود را ارائه می دهد و درصدی از در آمد کسب شده را با مالک VISP شرکت می شود . تمامی جنبه های تکنیکی با این موضوع مرتبط هستند که مالک VISP موارد مرتبط با تبلیغ خدمت را محول کند . این نوع خدمت را با اینحال به سمت عمومی شدن دسترسی نامحدود به اینترنت با نرخ ثابت می گویند .









سایر محصولات :
عنوتن مقاله:Internet service provider

عنوتن مقاله:Internet service...

پروژه بررسی نقش عوامل اجتماعی و مجرم در تکوین جرم. doc

پروژه بررسی نقش عوامل اجتماعی و...

دانلود طرح درس سالانه_هنر _ پایه سوم ابتدایی

دانلود طرح درس سالانه_هنر _...

پروژه بررسی قواعد حاکم بر حراج در حقوق ایران. doc

پروژه بررسی قواعد حاکم...

پروژه بررسی لایحه قضازدایی و حذف برخی عنوان‌های مجرمانه از قانون. doc

پروژه بررسی لایحه قضازدایی...

دانلود طرح درس_علوم سوم_ مهره داران

دانلود طرح درس_علوم سوم_ مهره...

پروژه بررسی موقعیت نفت و گاز کشور در بازارهای نفت و گاز جهان. doc

پروژه بررسی موقعیت نفت...

محاسبات اسان

محاسبات اسان...

پروژه حقوق با موضوع بررسی حقوق تجارت. doc

پروژه حقوق با موضوع...

پروژه بررسی اذن وآثار حقوقی آن. doc

پروژه بررسی اذن وآثار حقوقی آن....

آموزش PLCبرند ABB

آموزش PLCبرند ABB...

دانلود طرح درس_ ریاضی اول_ نماد صفر

دانلود طرح درس_ ریاضی اول_ نماد صفر...

جزوه آموزشی سنسورها

جزوه آموزشی سنسورها...

دانلود طرح درس _ریاضی دوم_ اشکال هندسی

دانلود طرح درس _ریاضی دوم_ اشکال هندسی...

اصطلاحات خیابانی انگلیسی

اصطلاحات خیابانی انگلیسی...

فایل کامبینیشن A720F

فایل کامبینیشن A720F...

سیستمهای ترکیبی Soft Computing

سیستمهای ترکیبی Soft Computing...

سیستمهای ترکیبی Soft Computing

سیستمهای ترکیبی Soft...

سیستمهای ترکیبی Soft Computing

سیستمهای ترکیبی Soft Computing...

سیستمهای ترکیبی Soft Computing

سیستمهای ترکیبی Soft...

دروغ گویی فطری است یا اکتسابی

دروغ گویی فطری است یا...

خرید و دانلود مجموعه 10 سمینار کارشناسی ارشد رشته برق با تخفیف باورنکردنی

خرید و دانلود مجموعه 10 سمینار کارشناسی...

ابن سینا به انگلیسی

ابن سینا به انگلیسی...

کاربرد ریاضیات در زندگی

کاربرد ریاضیات در زندگی...

دانلود طرح درس _ریاضی دوم_ واحد طول

دانلود طرح درس _ریاضی دوم_ واحد طول...

بررسی نرم‏افزارهای ایمیل مارکتینگ

بررسی نرم‏افزارهای ایمیل مارکتینگ...

جزوه آموزشی ترانسمیترها

جزوه آموزشی ترانسمیترها...

پاورپوینت درباره استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت،بهسازی و تقویت سازه ها

پاورپوینت درباره استفاده از کامپوزیت های...

پاورپوینت استاندارد حسابداری بخش عمومی شماره 2 نحوه ارائه اطلاعات بودجه ای در صورتهای مالی

پاورپوینت استاندارد حسابداری...

دانلود طرح درس _علوم پنجم _ تغییرات مواد

دانلود طرح درس _علوم پنجم _...

پاورپوینت درباره استفاده از عدد در معماری

پاورپوینت درباره استفاده از عدد در...

دانلود نمونه سوالات المپیاد ریاضی پایه دهم

دانلود نمونه سوالات المپیاد ریاضی پایه...

فایل کامبینیشن G950FFD

فایل کامبینیشن G950FFD...

پاورپوینت درباره استرس شغلی

پاورپوینت درباره استرس شغلی...

دانلود طرح درس _ علوم اول_ آهنربا

دانلود طرح درس _ علوم اول_...

جزوه آموزشی پیاده سازی کنترل کننده PID زیمنس

جزوه آموزشی پیاده سازی کنترل کننده...

پاورپوینت درباره استدلال بالینی

پاورپوینت درباره استدلال...

حل المسائل کتاب کار و فناوری پایه ی نهم

حل المسائل کتاب کار و...

پاورپوینت درباره استانداردها و الگوهای مصرف

پاورپوینت درباره استانداردها و الگوهای مصرف...

دانلود طرح درس _حرکت بدن ماهیچه _علوم پنجم

دانلود طرح درس _حرکت بدن...

حل المسائل ریاضی نهم

حل المسائل ریاضی...

دانلود پاورپوینت درباره آرسنیک

دانلود پاورپوینت درباره آرسنیک...

دانلود جزوه ریاضی و امار یازدهم

دانلود جزوه ریاضی و امار یازدهم...

پاورپوینت درباره ارائه راهکارهای ایجاد شرایط عالم پرور و قابل رصد

پاورپوینت درباره ارائه راهکارهای ایجاد...

دانلود طرح درس _مطالعات اجتماعی_پایه ششم _ درس کشاورزی

دانلود طرح درس _مطالعات اجتماعی_پایه...

پاورپوینت درباره اجزاء فرعی پمپ ها

پاورپوینت درباره اجزاء فرعی پمپ ها...

پاورپوینت درباره اجرای دوره های آموزشی تربیت مربی در پاسخ پزشکی به حوادث پرتوی

پاورپوینت درباره اجرای دوره های آموزشی...

نرم افزار قدرتمند قطعات الکترونیکی به همراه محاسبات

نرم افزار قدرتمند...

پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
عنوان مرتبط با محصول (از عنوان کلی و کوتاه استفاده نکنید)
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی
پاور پوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور
پاورپوینت در مورد کاربردهای منطق فازی در مدلسازی
پاورپوینت نگاهی بر امنیت شبکه
پاورپوینت آهن زنگ نزن -11 اسلاید
پاورپوینت نظریه ها و فرآیند ارتباطات سازمانی -143 اسلاید
پاورپوینت تحلیل حکمت هنر اسلامی-47 اسلاید
تحقیق درباره محرم-15 صفحهword
زندگی نامه سعدی (word) 12 صفحه
اصول حسابداری 1 - 418 اسلاید
تحقیق دباره زلزله -41 صفحه word
بعد حقوق بشری فقر در افغانستان-33 صفحهword
عنوتن مقاله:Internet service provider
تحقیق درباره معرفی آب و هوا - 4 صفحه
اصول اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان) -284 اسلاید
پاورپوینت جامعه شناسی سیاسی -187 اسلاید
سورس پروژه کرنومتر با vb-net
تحقیق درباره امنیت در سیستم عامل -30 صفحه
حقوق جزای عمومی(word) 16 صفحه
اصول فقه ( مبانی استنباط حقوق اسلامی )- 24 صفحهword
پاورپوینت درس اقتصاد خرد-257 اسلاید
پاورپوینت آدیپوکین ها
کـیفرشـناسی و حـقوق زندانـیان - 26 صفحه
پاورپوینت درباره مدیریت -64 اسلاید
پاورپوینت کارآفرینی -63 اسلاید
پاورپوینت الکتریسیته I
دانلود 0.Black Glassy Window 1.0 تم مشکی شفاف برای اندروید
پاورپوینت حقوق ارتباط جمعی - 74 اسلاید
کودک آزاری و حمایت‌های کیفری(word) 16 صفحه
حقوق اساسی(word) 82 صفحه
پاورپوینت فناوری اطلاعات و تعلیم و تربیت - 137 اسلاید
ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت -291 اسلاید
صندوق‌های قرض‌الحسنه (word) 18 صفحه
مقاله درباره آموزش و پرورش تطبیقی پیشرفته -118 صفحه word
پاورپوینت دستور زبان فارسی -103 اسلاید
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی- 18 اسلاید
دانلود پاورپوینت وب کاوی Web Mining
گزارش مالی-6 صفحه
دانلود پاورپوینت حامیان تولید ملی -12 اسلاید
حافظه های فلش (word) 14 صفحه
پاورپوینت ثبت فعالیت الکتریکی قلب واصول تفسیر الکترو کاردیوگرام
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی -46 اسلاید
فرهنگ سازمانی- 19 صفحه
پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران- 14 اسلاید
موضوع مقاله : سد -24 صفحه word
تحقیق درباره مدیریت(word) 39 صفحه
دانلود پاورپوینت تحریم اقتصادی-19 اسلاید
تحقیق درباره آجر (word)15 صفحه
دانلود پروژه حسابداری دولتی-58 صفحه
مقاله درباره تصفیه فاضلاب -11 صفحهword
پاورپوینت اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت-51 اسلاید

کلمات کلیدی :دهنده خدمات اینترنت internet service provider ارائه دهنده خدمات مقاله internet service isp واقی خدمتی for internet access نوتن مقاله internet isp های ارائه دهنده internet access internet service isp مده مده فروش برای ارائه the internet upstream isp اینترنت internet ارائه دسترسی بالاتر upstream اتصال access
  • ۹۶/۰۸/۲۸
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی